Piękne Pieniny!!

W czwartek 12.07.2018 r. wyruszyliśmy autokarem  na wycieczkę w Pieniny. W czasie podróży widzieliśmy Tatry. Na miejsce dotarliśmy godzinę przed wejściem do Zamku w Niedzicy. Odbyliśmy spacer po zaporze. Zrobiliśmy wiele zdjęć. Zjedliśmy pyszne oscypki.
W zamku zobaczyliśmy lochy, studnię do której wpadła księżniczka Brunchilda -  od tego czasu zaczęła straszyć na zamku, kaplicę, dwa tarasy widokowe oraz komnaty. Następnie wypłynęliśmy   statkiem po Jeziorze Czorsztyńskim.  Podczas rejsu podziwialiśmy piękne widoki. Najbardziej podobał nam się Zamek w Czorsztynie.  W obydwu zamkach kręcono sceny do filmów: „Janosik” oraz „Wakacje z duchami”. Po rejsie zjedliśmy smaczny obiad w pobliskiej restauracji. Nasyceni, po drodze do autokaru, zwiedziliśmy wozownię.
Następnym punktem programu była Tischnerówka w Łopusznej. W tej wiosce wychowywał się i został pochowany ks. Józef Tischner. Wycieczka  zakończyła się degustacją lodów w Nowym Targu.
Wróciliśmy wieczorem pełni wrażeń.