Niezwykłe spotkanie w naszym Domu!!


          Niedawno była wycieczka do Pragi, pełna wrażeń i przygód. A tu 16.10.2018 roku Pan Dyrektor i terapeuci przygotowali dla wszystkich występ, na początku pomyślałem że będzie dwóch aktorów, a tu niespodzianka – jeden człowiek ma zabawić trzydziestu ludzi. Bardzo się zdziwiłem, gdy zobaczyłem że występujący wyśmienicie sobie z tym poradził.

          Występ nie był typowym aktorskim popisem, ale była to forma monologu. Aktor recytował wiersze z ostatnich 100 lat historii Polski, jak również opowiadał o historii naszego kraju przy czym wykorzystywał różne żołnierskie rekwizyty. Wszystkie rzeczy były związane z wojskiem, były nimi: bagnety, hełmy, pagony, płaszcze, itp. Aktor zaprosił chętnych na scenę, zdecydowałem się ja i Monika, chodź nie wiedzieliśmy co nasz czeka. Prowadzący ubrał nas w dwa wojskowe mundury z czasów II wojny światowej, nie była to dla mnie nowość ponieważ dwa lata służyłem w wojsku. Oboje mogliśmy się przekonać jak dużo waży prawie pełne umundurowanie żołnierskie z tamtych lat, w którym żołnierz musiał walczyć i bronić ojczyzny.

          Aktor całe spotkanie prowadził w bardzo ciekawy sposób, dzięki któremu zainteresował nas przedstawioną tematyką. Brawo Pan Dyrektor, brawo terapeuci – czuliśmy się jak w domu.


Marek