WESOŁYCH ŚWIĄT

 

Kolejne grudniowe dni mijają zbliżają się Święta i  koniec roku. Miejmy nadzieje, że z Nowym Rokiem przyjdą lepsze czasy minie co złe. Dla Wszystkich Was  Świąteczne i Noworoczne życzenia.

„W Bożego Narodzenia Czas,
niech miłość będzie w nas,
niech pokój wokół panuje,
a dobro nad złem króluje!

Białych myśli lekkich jak puch
niech anioł przywieje z nieba,
otworzy skrzydłem nadziei
i niech kolędę zaśpiewa.
Bo dzisiaj jest piękny dzień,
wszystko się rodzi na nowo,
więc w blasku tajemnych świąt
żyj zdrowo i kolorowo.”

 

„Dziś mamy wielki, niezwykły dzień,

Gdy wszystkie smutki odchodzą w cień!
Nowego Roku właśnie nadszedł czas,
Życzymy Wam 
szczęścia i to wszyscy wraz!”

 

 


Dziękujemy, że jesteście z nami w kontakcie. Dzięki   Naszemu Blogowi – który tworzymy razem, możemy poczuć się jesteśmy bliżej siebie. Zachęcamy do dalszej współpracy a tych mniej przekonanych zapraszamy do spróbowania takiej formy terapii. Poczytajcie co Uczestnicy ŚDS Andrychów piszą i robią.

 

Do Świętego Mikołaja

Kochany Mikołaju przynieś całej rodzinie dużo zdrowia, szczęścia, by nie brakło u Nas świątecznej atmosfery Świąt Bożego Narodzenia. Uproś Pana Boga by cofnął tą zarazę covidową, by nie umierali niewinni, ciężko chorzy ludzie.

Dla mnie tylko albo aż zdrowia dla taty, by wyszedł ze szpitala oraz udanej wizyty na komisji lekarskiej ZUS. A na kocu lepszego życia po śmierci ziemskiej.

Dziękuje Św. Mikołaju

 

Andrzej

 

 

Cześć Marcelina,

Ostatnio podczas spaceru przypomniałam sobie jak siedzieliśmy na plaży w Tunezji i potem przypominam sobie jak pojechałyśmy na świąteczny jarmark do Berlina. Szkoda, że podróże są teraz niemożliwe i nie wiadomo kiedy znowu będą….

Ostatnio miałam dużo czasu bo dalej nie pracuje. Chodziłam tylko do ośrodka. Teraz mam jeszcze więcej czasu to w październiku zamknęli nam ośrodek. Siedzę w domu i czytam. Ostatnio przeczytałam dwa kryminały autorstwa Jo Nesbo – były średnie. Za to polecam „Żmjowisko” Wojciecha Chmielarza. Fajny jest też „Powrót z Bambuko” Katarzyny Nosowskiej - tej z zespołu Hej. Nie we wszystkim się z nią zgadzam ale porusza wiele ważnych tematów. Jeżeli chodzi o muzykę to ostatnio odkryłam Melody Gerdot i jej „Sunset in the Blue” – odpowiedni do popołudniowej sjesty. Nie mogę przestać słuchać Agi Zaryan i jej „Looking, walking, being” chociaż to jest płyta sprzed 10 lat. Grzesiu chodzi do pracy na peny etat. Napisz co u Was słychać.

Pozdrawiam Asia





A DO POSŁUCHANIA  KOLĘDA


Rokiczanka - Pastorałka od serca do ucha + TEKST - YouTube


GOLEC uORKIESTRA - Wsród Nocnej Ciszy [POSLKIE KOLĘDY] - YouTube