„Zupa nic” – sentymentalna podróż do czasów PRL

 „Zupa nic”

        

09 września 2021 r. Uczestnicy naszego Ośrodka wybrali się do WCK w Wadowicach na film „Zupa nic”.

Na początku było trochę problemów z busem, który miał opóźnienie, ale w końcu szczęśliwi dotarliśmy do upragnionego kina. Wszyscy byliśmy pełni emocji i czekaliśmy, co zobaczymy na ekranie. Seans trwał prawie 2 godziny. W filmie zobaczyliśmy czasy komuny w pigułce: kartki, maluch – symbol komuny i marzenie każdej polskiej rodziny. Mogliśmy oglądać wiele śmiesznych zdarzeń, jak chociażby wycieczka na Węgry, odprawa celna, przemyt futer, itp. Ja przeżyłem czasy komuny, a film przypomniał mi wiele scen z mojego życia. Film w skali 1-5 oceniłbym na 4. Podobała mi się rola Kingi Preis oraz małych aktorek.

Po filmie poszliśmy do kawiarni na pyszne lody, a następnie szczęśliwi i uśmiechnięci wróciliśmy do domów. Bardzo cieszymy się, że po tak długim czasie ograniczeń związanych z pandemią, udał nam się wyjazd do kina.

                                                                                                                                                       Marek F.